Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
مگ سیف اپل چیست؟
پروفایل

در این مطلب قصد داریم به معرفی مگ سیف اپل و مزایا استفاده از این تکنولوژی شرکت اپل بپردازیم.

hosein ramezannia 14 فروردین 1402 387 بازدید

شرکت اپل همیشه با ارائه برخی از محصولات و لوازم خاص و ویژه‌ای که برای استفاده از محصولات خود خلق کرده‌است؛ مشهور بودهاست. مگ سیف یکی از خاص‌ترین محصولات کارخانه اپل بوده است که همراه با معرفی موبایل آیفون ۱۲ معرفی و سپس ارائه شد. امروزه مگ سیف به دلیل کارایی زیادی که دارد مورد استفاده بسیاری از کاربران این شرکت قرار گرفته است و بسیاری دیگر از کاربران این شرکت می‌خواهند که از این اکسسوری خاص استفاده نمایند و در مورد آن اطلاعات بیشتری به دست آورند. ما در این مقاله در وب سایت دسترسی قصد داریم به معرفی کامل و جامع مگ سیف اپل و کاربرد‌های آن بپردازیم. پیشنهاد می‌شود اگر شما قصد خرید این محصول کاربردی را دارید حتماً این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

مگ سیف اپل چیست؟

به طور کلی، مگ سیف یک شارژر الکترونیکی می‌باشد که می‌تواند بدون دخالت سیم محصولات اپل را شارژ کند. لازم به ذکر است که محصولات جدید شرکت اپل به دلیل دارا بودن زیرساخت لازم می‌توانند از فناوری مگ سیف بهره‌مند شوند و بسیاری از محصولات قدیمی این شرکت هنوز نمی‌توانند از این فناوری بهره‌مند شوند. تمامی آیفون‌های نسل جدید ساخته شده توسط این شرکت معتبر و قدرتمند بدون هیچ ایرادی می‌توانند از شارژر‌های مگ سیف اپل که دارای قدرت بسیاری در شارژ کردن می‌باشند استفاده کنند.

شارژر‌های مگ سیف به صورت کلی با استفاده از آهنربایی که در آن‌ها به کار رفته است به آیفون‌های اپل متصل می‌شوند و محصولات را با سرعت بهتری نسبت به گذشته شارژ می‌کنند. اپل سعی کرده است با خلق این محصول و ارائه آن کاربران خود را نسبت به شارژ تلفن و گجت‌های هوشمند خود را خاطر جمع کند که البته به خوبی توانسته است در این زمینه موفق شود.

اگر بخواهید در مورد آناتومی مگ سیف اطلاعات داشته باشید، لازم است که بدانید مگ سیف از رشته‌های امن آهنربائی تشکیل شده است و به صورت دایره شکل در پشت موبایل‌های آیفون قرار می‌گیرند. شارژر‌های مگ سیف از قابل شارژ QI نیز بهره‌مند هستند. مگ سیف با استفاده از همین ویژگی آهن ربائی خود به سادگی در پشت موبایل قرار می‌گیرد و کاملاً به موبایل می‌چسبد و شروع به شارژ کردن آن می‌کند.

هنگام شارژ موبایل با مگ سیف اپل، کاربران می‌توانند به سادگی با موبایل خود کار کنند و مشکلاتی را که با شارژر‌های سیمی تجربه کرده‌اند را کاملاً رفع کنند. خب حالا که ممکن است به جواب سؤال مگ سیف اپل چیست؟ رسیده باشید؛ لازم است بدانید که برای شارژ کردن موبایل و گجت‌های اپل با مگ سیف بایستی کاملاً در مکان مناسب خود قرار بگیرد.

مزایا استفاده از شارژر مگ سیف

بی شک هر محصولی که توسط هر شرکتی ارائه می‌شود دارای مزایا و معایبی می‌باشد که انواع مگ سیف‌های اپل نیز از این قائده مستثنی نمی‌باشد. در این بخش برخی از مهم‌ترین مزایا این نوع شارژر‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

•          عموم شارژر‌های بی‌سیم آیفون دارای قدرت ۵ واتی می‌باشند اما مگ سیف‌های ارائه شده حداقل ۱۵ قدرت دارند و می‌توانند سرعت شارژ شدن موبایل را افزایش دهند.

•          راحتی کار با مگ سیف بسیار راحت است و به راحتی می‌تواند بر روی آیفون قرار بگیرد و دردسر‌های یک شارژر سیمی را ندارند.

•          این نوع شارژر دارای وزن و حجم بسیار کمی می‌باشد و وزن اضافه‌ای را هنگامی که بر آیفون متصل است به آن اضافه نمی‌کند و به راحتی می‌تواند جابجا شود.

•          در گذشته شارژر‌های سیمی را خطراتی همچون نوسانات الکترونیکی تهدید می‌کرده است که گوشی‌های شرکت سامسونگ چندین بار طی این حادثه خطر آفرین شده‌اند که با وجود شارژر‌های مگ سیف کاملاً این خطرات رفع شده است.

•          طراحی شارژر‌های مگ سیف بسیار زیبا است و نوع نصب آن به گونه‌ای است که به راحتی جابجا نمی‌شود و کار کردن با موبایل در زمان اتصال مگ سیف، سخت نمی‌باشد.

معایب استفاده از شارژر مگ سیف

همانطور که در دنیا هر محصولی دارا مزایا خاصی می‌باشد، دارای معایبی نیز می‌باشد که در این بخش برخی از معایب استفاده از این نوع شارژر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به نسبت شارژر‌های سیمی و معمولی، قیمت شارژر‌های مگ سیف به خصوص تولید شده توسط اپل کمی بالاتر است.

به دلیل اینکه شارژر مگ سیف از تکنولوژی جدیدی استفاده می‌کند و هنوز از دوران ارائه و ساخت آن زمان زیادی نگذشته است نمی‌توان حدس زد که آیا آهن ربا این شارژر‌ها پس از گذشت طولانی کیفیت و قدرت خود را از دست می‌دهند یا خیر!

لوازم جانبی مگ سیف چیست؟

عموماً برند اپل برای محصولاتی که خود تولید می‌کند لوازم جانبی مختلفی را نیز عرضه می‌کند که در این بخش برخی از مهم‌ترین آن‌ها را معرفی خواهیم نمود.

کاور‌های مجهز به تکنولوژی magesafe یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی برای این نوع شارژر‌های اپل می‌باشد که به کاربران این امکان را می‌دهد برای اتصال مگ سیف به موبایل خود نیاز نباشد موبایل خود را از کاور بیرون نیاورند. این کاور‌ها علاوه بر اینکه دارای تکنولوژی مگ سیف می‌باشند، دارای جا کارتی مناسب و کاربردی می‌باشند که افراد می‌توانند کارت اعتباری خود را نیز داخل آن قرار دهند.

پایه نگهدارنده مجهز به مگ سیف یکی دیگر از این لوازم جانبی محسوب می‌شود که به خصوص در ماشین می‌تواند کاربرد زیادی داشته باشد. این پایه نگهدارنده می‌تواند از طرفی به موبایل و از طرف دیگر به خودرو متصل باشد و علاوه بر کاربرد نگهداری از آن همزمان موبایل را شارژ کند.

محصول وایرلس شارژر مگ سیف از دیگر لوازم جانبی بسیار محبوب و کاربردی در این زمینه است که می‌تواند با تکنولوژی که دارد به صورت همزمان آیفون و همچنین اپل واچ کاربران را با سرعتی قابل قبول شارژ کند.

باطری مگ سیف

هم زمان با معرفی شارژر‌های مگ سیف، کمپانی اپل باطری همراه با این شارژر‌ها معرفی کرد و در تابستان سال ۲۰۲۱ برای اولین بار آن‌ها را در بازار عرضه کرد. باطری‌های شارژر مگ سیف بنا بر کیفیت و قدرت خود می‌توانند حدود ۴۰ درصد الی ۷۰ درصد شارژ اضافی را همراه خود ذخیره کنند و به آیفون منتقل کنند. این باطری می‌تواند در کیف‌هایی که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم نیز قرار بگیرد و کاربرد بسیار خوبی در کنار ظاهر خود داشته باشند.

تفاوت وایرلس شارژ QI با مگ سیف اپل

وایرلس شارژ‌های QI با مگ سیف‌ها تفاوت‌هایی دارند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها این است که اگر در وایرلس شارژ موبایل در مرکز و در جای مناسب خود قرار نگیرد، سرعت شارژ شدن تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند اما در مگ سیف چنان چیزی ممکت نمی‌باشد.

دیگر تفاوت این دو شارژر این است که وقتی مگ سیف در پشت آیفون قرار می‌گیرد، افراد می‌توانند با موبایل خود به راحتی قبل کار کنند اما در وایرلس شارژ QI امکان قطع اتصال در زمان کار با موبایل ممکن است قطع شود. در آخر هم لازم به ذکر است سرعت شارژ مگ سیف نسبت به وایرلس شارژ حدود ۳ برابر بیشتر است.

جمع‌بندی

در این مقاله در وب سایت دسترسی سعی کردیم به صورت کامل و بی‌نقص شما عزیزان را با مگ سیف اپل و همچنین کاربرد‌های این محصول خاص و ویژه اپل آشنا کنیم. قطعاً در آینده مگ سیف‌ها نه تنها محصولات شرکت اپل، بلکه در محصولات دیگر شرکت‌ها کاربردی خواهد بود و می‌تواند جایگاه خوبی را در بازار از آن خود کند. ‌امیدواریم که از خواندن این مقاله در وب سایت دسترسی نهایت لذت را برده باشید.

ثبت دیدگاه